Photos To Share With Friends Around The World

Saturday, November 7, 2009

Hampir lebih dari sebulan saya tidak dapat nak 'up-date' atau menghantar entry baru di blog ini. Ini disebabkan oleh beberapa perkara yang tidak dapat dielakkan. Maaf saya pohon kepada teman-teman yang setia melayari blog saya ini. Antaranya yang dapat saya senaraikan sebab-sebabnya adalah:
- Rumah tempat tinggal saya sedang dibuat 'renovation'. Seluruh barang-barang dirumah saya terpaksa dikeluarkan dari rumah. Hanya yang tinggal ialah dapur dan satu bilik tidur yang terpaksa kami sekeluarga berkongsi bilik tersebut...macam sadin. Jadi tidak adalah kemudahan komputer.
-Jika alasan tiada komputer sebenarnya dipejabat pun boleh 'up-date'..tapi...tugas disepanjang bulan September, Oktober....dan sampai hari ini terlalu sibuk sekali. Lagi pun kurang elok menggunakan kemudahan pejabat untuk tujuan peribadi kan?
-Bila rumah sudah siap...sibuk pulak mengemas kembali perabot seisi rumah...wah..letihnya tidak terkira. Saya pun tak sabar hendak pasangkan komputer semula..tapi..komputer pulak buat hal. Entah kenapa monitor buat meragam.
Entry kali ini pun saya pinjam komputer kawan. Harapan saya agar teman-teman semua memahami....sorry yaaaa..

2 comments:

kamal fnd hashim said...

Apa tak ajak saya Tuan? Saya pun sekolah yang sama. Dulu dari Jubli Intan. Pastu tahun 80 sampai 81 kat SDHHY.

Bila tengok gambar Pengakap tu, HAHA, teringat zaman bersekolah di sana.he he he

kamal affandi hashim
penganalisis jenayah
019-2109999
www.kamalfndhashim.blogspot.com
kamal_fnd@yahoo.com

the Razzler said...

Hi! Wan...

Our next reunion is scheduled on 13th March 2010 at Kluang Rest House from 7pm. Hope to see you there .. take care.