Photos To Share With Friends Around The World

Saturday, June 20, 2009

Sebagai meneruskan catatan perjalanan / progress blog ini, saya maklumkan pada 18 Jun 2009 seorang lagi telah masuk ke email saya : popjagung@yahoo.com beliau adalah Pearl Ronaldine Dickman. Beliau kata tak ingat rupa saya tapi masih ingat nama saya yang unik. Sebenarnya saya mengingati beliau sebab nama unik juga. Seingat saya ada dua orang pelajar perempuan yang namanya saya masih ingat sebab nama orang Inggeris. Pearl Ronaldine Dickman dan Jannifer Danker. Terima kasih kerana Pearl sudi response kepada email saya.

Seorang lagi ialah Foo Tzeh Chih (steven) telah menghantar sms kepada saya. Walaupun sms nya ringkas saja tapi sudah mencukupi bagi saya.

Sambil itu saya juga sedang berusaha untuk menjejaki teman-teman melayu. Saya telah cuba menghubungi Zulkfli Salleh yang berada di Pulau Pinang tapi malangnya beliau pada masa ini sedang berada di Negara China. Mungkin atas urusan tugas atau melancong tak tahulah pulak. Tapi maklumat ini diberikan oleh orang gajinya. Nama-nama yang masih saya ingati seperti Tumpang, Hanafi, Shahadan, Ali Mohammad, Sapuan Poniran, Jais Bugal dan ramai lagi lah. Kalau ada sesiapa yang mengetahui atau mengenali mereka harap dapat menghubungi saya.

Disini juga saya merayu agar teman-teman kalau ada masih menyimpan gambar-gambar semasa sekolah dulu boleh tak tolong scan dan hantar ke alamat email saya. Sebagai meningkatkan lagi usaha saya ini saya sedang membangunkan bank gambar melalui Picasa Web Album yang nantinya membolehkan kawan-kawan boleh access gambar/photo yang disimpan disana. Selain itu saya juga telah mengujudkan 'Facebook' yang akan saya gunakan bagi tujuan pencarian seterusnya.

1 comments:

Anonymous said...

sapuan poniran tu org kg baru, renggam ke? kalau ya , dia skrg ni kerja kat telekom johor bahru. email: msapuan@tm.com.my