Photos To Share With Friends Around The World

Monday, July 13, 2009


Malam tadi saya banyak menggunakan masa lapang saya dengan memperbaiki 'Layout' blog ini. Sambil itu sempatlah juga menjengok-jengok ke mailbox saya. Manalah tahu kalau-kalau ada lagi teman lain yang masuk selain dari Freddie yang memang kerap masuk ke mailbox saya. Namun sehingga jam 11.00 malam tak ada seorang pun. Namun tengahari tadi bila saya meninjau kembali ada dua email masuk. Salah satunya datangnya dari seorang wanita yang bernama Premala. Katanya beliau telah pun melihat gambar yang saya publish di blog ini. Tekaan saya terhadap gambar semasa sekolah dengan gambar 'reunion 2008' yang saya bandingkan memang tepat. Setelah membaca email beliau saya amat terharu. Beliau kini seorang ibu tunggal yang telah kematian suami 9 tahun lalu. Apa yang membanggakan ialah kejayaan beliau membesarkan anak-anak beliau ( 2 sons). Kedua-duanya begitu berjaya dibidang pelajaran. Seorang sedang melanjutkan pelajaran di bidang Ekonomi di UUM dan seorang lagi di Singapura di bidang Aeronautical Engineering. Malah beliau sendiri seorang bekas kakitangan kerajaan yang bersara awal kini menjadi 'Senior Manager' di sebuah syarikat insurans. Syabas Premala. Saya percaya kawan-kawan lain juga kagum. Saya harap anda akan terus berjaya dan gembira selalu...

The Skating Babies.

0 comments: