Photos To Share With Friends Around The World

Tuesday, June 16, 2009

Berdasarkan alamat email dan nombor telefon yang dibekalkan oleh Brother Wong Yun Keong saya telah cuba menghubungi dua orang hari ini. Mereka yang saya maksudkan ialah Rohani Yusof yang mengikut alamatnya berada di Pulau Pinang dan Wong Sow Jee yang berada tidak jauh dari rumah saya di Taman Ipoh Jaya, Ipoh. Namun kedua-duanya tidak menjawab panggilan dari saya. Mungkin nombor telefon yang dibekalkan itu tidak uptodate.
Saya masih berharap kalau ada dikalangan teman-teman yang tersenarai dalam senarai alamat itu tahu nombor terkini harap hubungi saya melalui email saya di blog ini.

Satu lagi yang saya harapkan ialah kalau ada diantara teman-teman yang mengenali saya dan telah sudi melayari blog saya ini response lah sikit. Mungkin boleh masuk melalui email atau melalui ruangan comment yang disediakan. Saya akan amat merasa berterima kasih yang tidak terhingga.

0 comments: