Photos To Share With Friends Around The World

Wednesday, June 17, 2009

Hari ini ada perubahan positif. Pagi ini, orang yang cuba dihubungi semalam telah menghubungi saya. Beliau adalah Rohani Yusof. Beliau kini tinggal di Pajak Song, Kepala Batas, Pulau Pinang dan bertugas MARDI. Beliau menyangka saya masih bertugas di Lapangan Terbang Antarabangsa Bayan Lepas, Pulau Pinang tapi sebenarnya saya sekarang bertugas di Wisma Kastam Ipoh, Perak. Seronok dapat mengetahui sedikit sebanyak perkembangan hal teman lama. Jika ada peluang nanti saya akan berkunjung kerumah beliau itupun jika diizinkan. Kebetulan anak saya sedang belajar di Kolej Matrikulasi Pulau Pinang yang letaknya tidak jauh dari rumah beliau.

Seorang lagi sahabat juga menghubungi saya. Kali ini S.Vijayaretnam. Beliau sekarang berada di Kluang, Johor. Seorang peguam rupanya dan mempunyai firma sendiri. Tahniah. Oleh kerana Kluang tidak jauh dari kampung saya di Felda Bukit Permai, Layang-Layang, mungkin satu masa nanti kami akan bertemu juga.

Malam tadi juga Foo Tzeh Chih (Steven) juga menghubungi saya melalui sms tapi belum berkesempatan untuk bertanya khabar dengan lebih lanjut.

0 comments: