Photos To Share With Friends Around The World

Tuesday, September 22, 2009



Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin kepada sesiapa juga yang melayari blog saya ini. Semoga Allah memberkati kita semua. Tahun ini saya tidak bercuti panjang atas beberapa sebab. Niat dihati ingin balik kekampung di Johor dan bertemu dengan seberapa ramai mungkin kenalan saya. Namun berhari raya di kampung isteri saya di Jitra Kedah juga tidak kurang meriahnya. InsyaAllah tahun hadapan kalau dipanjangkan umur saya akan berhari raya di Johor pulak.Click picture to enlarge

Pada Hari Raya ketiga kami dah balik ke Ipoh kerana ada saudara mara yang hendak beraya dirumah kami. Petang itu sempatlah juga kami ke Cameron Highlands untuk menikmati strawberry kegemaran keluarga saya. Sedap hingga menjilat jari oooo00.

1 comments:

LeaQistina said...

nyum2.. sedapnye.. hehe...