Photos To Share With Friends Around The World

Sunday, July 5, 2009

Thank you guys. Itulah ucapan yang dapat saya ucapkan diatas sambutan yang baik dari teman-teman yang masih menghargai erti persahabatan. Tidak sampai pun 24 jam saya menjawab email dari Brother Thu Jon Foo yang berada di Beirut beliau telah 'response' dengan begitu cepat. Beliau telah menghantar 3 keping gambar. Saya amat gembira sekali. Saya akan memaparkan gambar tersebut disini untuk dikongsi bersama. Saya harap teman-teman yang lain juga boleh berbuat demikian. Saya sedang membuat koleksi yang akan saya muatkan di Photobucket untuk kita semua dapat sama-sama mengingati teman-teman lama dan kalau berminat bolehlah download gambar-gambar tersebut. Terima kasih juga kepada Brother Jimmy Ho (contact me please Jimmy)

Posted by Brother Thu Jon Foo From Beirut, Labenon. Click picture to enlarge

0 comments: