Photos To Share With Friends Around The World

Tuesday, July 21, 2009

My Wild Guess

Hari ini, pada entry kali ini saya akan benar-benar membuat tekaan. Samada betul atau tidak saya tidak peduli. Sememangnya setelah hampir 30 tahun dan dalam usia sebegini (setengah abad), ingatan kita amat lemah sekali. Salah seorang teman lama yang telah menghubungi saya ialah Brother Jimmy Ho Kek Seng. Kalau berdasarkan gambar kami pernah belajar dalam kelas yang sama semasa di Form 1 dan di Form 5 . Itu saja yang saya ingat. Tapi sedikit sangat yang saya tahu tentang beliau. Kalau mengikut maklumat yang saya dapat dari blog The Razzler , beliau kini berada di Johor Baharu, Johor. Sesekali saya mengikuti juga blog beliau di http://therazzler.blogspot.com. Seronok juga mengikuti berbagai isu yang beliau sentuh. I really like your blog..man. Cuma saya ingin memohon maaf sekiranya tekaan saya kali ini ternyata salah orang. But I'm very confident with my guess. Brother Jimmy Ho Kek Seng...please no heart feeling haaa...

Updated on 26 July 2009: Confirmed by Brother Mike Thu Jon Foo tekaan saya tepat sekali. Baru saya tahu yang Jimmy Ho Kek Seng adalah murid yang hanya minum susu dan tidak makan nasi....Sekarang macamana bro masih tak makan nasi ke?



More Babies To Make You Smile...


1 comments:

the Razzler said...

Hi! Bro Wan..

I created a link for Alma Mater & you are the 1st.. :)

Do keep in touch..