Photos To Share With Friends Around The World

Saturday, July 4, 2009

Pengecaman Gambar

Mulai minggu ini saya akan cuba memaparkan seberapa banyak gambar yang saya dapat kenal dan tahu nama dengan membandingkan gambar-gambar terbaharu yang saya terima daripada Brother Freddie Wong Yun Keong dengan gambar semasa sekolah dulu. Saya harap jika ada diantara anda yang mengenali personaliti-personaliti itu nanti, dan mendapati nama-nama yang saya catatkan salah tolong lah betulkan dengan menghubungi saya ok? Kerjasama anda amat saya hargai. Satu lagi saya harap mana-mana gambar anda yang tersiar di blog ini, janganlah marah ye. Niat saya hanya satu..menjalin perhubungan persahabatan semula dan memberi peluang kepada teman-teman lain mengikuti perkembangan kita bersama..

Former Headmaster Mr. Tan Cheng Hai , our beloved Miss Vasantha and Brother S.Vijayaretnam. Click the picture to enlarge

______________________________________________________________________



Brother Ngoi Seng Heng and Yap Seng Guan still handsome .... click the picture to enlarge

____________________________________________________________________



Sweet Carol and Brother Teo Ngin Fan Click the picture to enlarge
____________________________________________________________________


Gambar: Everlasting Beauty of SMDHHY's Angels. Click the picture to enlarge

0 comments: