Photos To Share With Friends Around The World

Saturday, July 11, 2009

Sungguh pun setakat ini saya agak gembira kerana ada 'response' menggalakkan dari beberapa orang teman tapi sebenarnya masih ramai lagi yang saya cari untuk dihubungi. Kesibukan urusan hidup harian memanglah tidak dapat dinafikan salah satu halangannya. Saya memahami itu. Namun saya tetap seronok kerana telah dapat mengetahui sedikit sebanyak perkembangan kehidupan orang-orang yang pernah saya kenali dulu. Masih lagi seperti sebelum ini Brother Wong Yun Keong (Freddie) adalah yang paling aktif membantu saya membetulkan nama-nama yang telah tersilap label. Keep it up bro.. As for brother Thu Jon Foo please don't scratch you head anymore for you will end up BALD.

Click the picture to enlarge


Thank you very much Mr Freddie Wong Yun Keong......Still Available Maaa...


JUST FOR A SMILE.....RELAX LAH.....

1 comments:

LeaQistina said...

aduh! kenapa diseksa budak itu dengan ketawa...

hehe...

smile