Photos To Share With Friends Around The World

Friday, July 24, 2009

Click the picture to enlarge

Walaupun kami pernah belajar dalam kelas yang sama semasa di Form 5 A (1977), tapi rasanya jarang benar saya bercakap atau bertegur sapa dengan individu ini. Sebagai seorang 'prefect' beliau agak serius orangnya. Namun beliau adalah diantara murid-murid perempuan yang dianggap mungkin menjadi rebutan murid-murid lelaki. Sentiasa berpakaian kemas, cantik dan sangat aktif.
Amelia Wong Ah Eng kini menetap di Singapura sejak 20 tahun lalu kerana mengikuti suaminya disana. Dalam e-mailnya beliau mengatakan sebelum ini beliau menganggap dirinya 'The Queen of Daughters' sebab beliau ada 3 anak perempuan (cute girls) . Rupanya saya adalah 'The King of Daughters' (ini saya yang kata) sebab saya ada 6 anak perempuan. Setelah 2 kali beliau menghadiri 'Reunion' katanya belum jumpa saya lagi. Sebenarnya saya baru saja dapat dikesan bulan Jun lalu oleh Brother Freddie Wong Yun Keong. Bermula dari itulah saya membina blog ini.
Beliau kini full time housewife dan full time chauffeur. Apa pun yang Amelia lalukan saya mengharapkan agar gembira selalu bersama keluarga tercinta.

0 comments: